Codzienne zajęcia dla Dzieci

kids-header


Przytulanki

Zajęcia rozwojowe dla maluszków od 6 do 12 miesiąca życia i ich mam


45 minut
0,5 – 1 rok
zajęcia tylko dla Mam z dziećmi

Podczas zajęć rodzice nauczą się jak bawić się z maluszkiem, który dopiero ma przed sobą (albo jest w trakcie nauki tychże) siadanie, raczkowanie, chodzenie, pierwsze słowa. Nauczą się wspomagać swoją pociechę w rozwoju poprzez zabawę. Prowadząca przybliży również etapy rozwoju maluszka, omówi problemy, które można spotkać podczas pielęgnacji i wychowania maluszka. Zajęcia są też doskonałym czasem na poznanie innych mam, wymienienie się z nimi doświadczeniem. Zajęcia mają na celu wspomaganie budowania dobrej więzi pomiędzy mamą a dzieckiem oraz pomaganie w rozwoju maluszka.
Na zajęciach wykorzystywana jest metoda Zabaw Fundamentalnych.


Sensorki

Zajęcia rozwojowe dla dzieci (od 3 do 8 miesiąca) wraz z mamami.


45 minut
3 – 8 m-cy
zajęcia z opiekunami

Zajęcia wspomagające i stymulujące wielozmysłowe poznawanie świata przez dziecko. Na Sensorkach stymulowane będą wszystkie zmysły malucha.  Będziemy po kolei oddziaływać zabawami na każdy z nich.  Do zabaw stymulujących zmysły użyjemy przedmiotów dostępnych w każdym domu.

Czas niemowlęcy to czas w którym dziecku większość zmysłów dopiero się wyostrza i kształtuje. Jest to też okres, w którym dominują u malucha zabawy manipulacyjne i sensoryczne.  Niemowlaki odbierają bodźce, relacje,  sytuacje całymi sobą- przez wszystkie zmysły. Sensorki  będą wiec dla malucha doskonałym czasem spędzonym na zabawie, która rozwija jego odczuwanie i  wrażliwość, a dla opiekunów nauką rozwijających zabaw,  które potem można kontynuować już w zaciszu domowym. Na zajęciach wykorzystane będą elementy ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne oraz integracji sensorycznej.


Wygibasy

Zajęcia rozwojowe dla dzieci (1-2 lata) wraz z rodzicami.


45 minut
1 – 2 lat
zajęcia z rodzicami

Celem zajęć jest spędzenie wspólnego czasu z dzieckiem na zabawach, które je rozwijają: wzmacniają jego ciało, doskonalą motorykę dużą i małą, stymulują rozwój wyobraźni, słownictwa oraz wspierają rozwojowi dobrej bliskości między rodzicem a dzieckiem. Rodzice poznają też wiele zabaw, które, dzięki temu, że będą bazowały na rekwizytach znajdujących się w każdym domu, będzie mogli łatwo przenieść te zabawy na grunt domowy. Dzieci będą mogły też spokojnie wejść w świat pierwszych kontaktów z rówieśnikami i zabawy animacyjnej.
Na zajęciach wykorzystujemy elementy Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Rytmiki E .J. Dalcroze oraz umuzykalnienia C. Orffa.


Hopsasanki

Przed-przedszkole. Zajęcia adaptacyjne dla dzieci od 1,5 do 4 lat


45 minut   3 godziny
1,5 – 4 lat
zajęcia docelowo bez rodziców

Pomagają bezstresowo i bezboleśnie rozstać się maluszkowi z rodzicem i zaadaptować się w grupie rówieśników. Wykorzystywane są w tym celu ruch, muzyka i twórcze zabawy. w trakcie zajęć dzieci będą doskonalić sferę ruchową, manualną, plastyczną, zmysłową, poznawczą. Kiedy Twoje dziecko jest gotowe na takie zajęcia? Kiedy widać, że już rozumie co się do niego mówi i reaguje na to (samo nie musi mówić!) oraz gdy pojawia się w nim zainteresowanie innymi dziećmi.
Hopsasanki w wersji krótkiej (45 min) są zajęciami rozwojowymi dla maluchów. Z kolei uczęszczanie na wersję dłuższej (3 godziny) świetnie przygotowuje malucha na pójście do przedszkola.

Ogólny plan Hopsasanek

9.30-10.15 krótkie „Hopsasanki” (czyli zabawa z balonami, piłkami, zabawy taneczno-ruchowe, rysowanie, zabawy twórcze, „czarodziejski dywan”)
10.15-10.30 pierwszy piknik (wspólne jedzenie)
10.30-11.00 zabawy plastyczne, konstrukcyjne
11.00-11.30 zabawy taneczno- ruchowe
11.30-11.45 drugi piknik
11.45-12.00 swobodne zabawy
12.00-12.30 czytanie, oglądanie książek, słuchanie bajek, zagadki, pożegnanie

Na zajęcia 3 godzinne prosimy o przyniesienie jedzenia i picia dla malucha (prosimy również o zgłaszanie prowadzącej wszelkich nietolerancji pokarmowych dziecka) oraz (jeśli jest jeszcze taka potrzeba) pieluchy i ubranie na przebranie.

Hopsasanki to zajęcia ruchowo-twórcze dla dzieci. Świetnie przygotowują maluchy do pójścia do przedszkola. W trakcie zajęć maluchy doskonalą sferę ruchową, manualną, plastyczną, zmysłową, poznawczą, sensoryczną. Hopsasanki mają dwa cele: pomagają bezstresowo i bezboleśnie rozstać się maluszkowi z rodzicem oraz zaadaptować się dziecku w grupie rówieśników.

Ważne! Nauczenie dziecka tych dwóch umiejętności jest niezbędnym warunkiem tego, by maluch dobrze czuł się w przedszkolu!

Pierwszy cel osiągany jest dzięki ścisłej współpracy prowadzącej zajęcia z rodzicem. Na pierwszych zajęciach rodzic jest wraz z dzieckiem na zajęciach i uczestniczy w nich aktywnie. Na kolejnych zajęciach jego rola sprowadza się tylko do siedzenia i oglądania zabawy dziecka, ewentualnie gdy zajdzie taka potrzeba- to do wspierania go. Kolejne etapy obecności rodzica to wyjście poza salę, bycie tuż za drzwiami. Następnie rodzic może już zejść na dół i tam oczekiwać aż maluch skończy zajęcia. Oczywiście ten rytm nie jest stały. Dzieci są różne, czasem potrzeba by rodzic dłużej uczestniczył z dzieckiem w zajęciach, a czasem już na drugich zajęciach może już wyjść poza sale. Najważniejsze jest, by dziecko cały czas miało poczucie bezpieczeństwa, by uczestnictwo w zajęciach nie było podszyte lękiem przed tym, że zostanie opuszczone przez rodzica. Chodzi o to, by dziecko poczuło się tak pewnie na zajęciach, by rodzica nie potrzebowało obecności rodzica obok siebie. Na Hopsasankch na bieżąco postawę dziecka prowadząca zajęcia omawia wraz z rodzicem. Drugi cel, czyli adaptacje między rówieśnikami prowadząca Hopsasanki realizuje poprzez zachęcanie (ale nie zmuszanie!) do aktywności grupowych, na przykład takich jak taniec w kole, witanie się i żegnanie, dzielenie się zabawkami, przestrzenią do zabaw…

Kiedy Twoje dziecko jest gotowe na takie zajęcia? Kiedy widać, że już rozumie co się do niego mówi i reaguje na to (samo nie musi mówić!) oraz gdy pojawia się w nim zainteresowanie innymi dziećmi. Hopsasanki odbywają się w dwóch wersjach: krótkiej 45 minutowej (codziennie) i długiej, czyli 3 godzinnej (we wtorki i w czwartki). Na początku przygody z Hopsasankami zapraszamy dzieci na zajęcia krótsze. Potem, gdy rodzic wraz z prowadzącą stwierdzą, że dziecko jest oswojone z nową sytuacją, wtedy maluch może uczestniczyć w dłuższych, trzygodzinnych zajęciach. Hopsasanki w wersji krótkiej (45 min) są zajęciami rozwojowymi dla maluchów. Zalecane jest, by dziecko na początku przez kilka zajęć (od 4 do 8) uczestniczyło w krótkich zajęciach, by można było na spokojnie przyzwyczaić je do nieobecności rodzica, obecności innych dzieci i rytmu zabaw animacyjnych.

Po kilku zajęciach można pojawić się z maluchem na wersji dłuższej Hopsasanek (3 godziny). Świetnie przygotowują one malucha na pójście do przedszkola. Są to zajęcia spokojniejsze niż krótkie Hopsasanki, ale posiadają większą ilość elementów, które wspomagają rozwój malucha. Zajęcia te bardzo akcentują relacje między dziećmi.


Balet


45 minut
2,5 – 4 lat
zajęcia bez rodziców

Zajęcia taneczno-ruchowe dla maluchów, które po raz pierwszy stykają się z tą formą tańca. Podczas zajęć dzieci są wprowadzane w podstawowe zagadnienia dotyczące tańca klasycznego, w charakterystykę jego ruchu. Poznają podstawowe pozycje, figury, ćwiczenia baletowe. Lekcje te zawierają także zabawy ruchowo-taneczne, które uczą dzieci koordynacji ruchowej, pamięci ruchowej i współpracy w grupie.


Tańce Hulańce


45 minut
2 – 4 lat
zajęcia bez rodziców

W czasie trwanie tych zajęć wykorzystane i ukierunkowane zostaną naturalne chęci i zdolności dzieci do ruszania się, skakania, tupania, klaskania, wirowania w rytm muzyki. Powoli dzieci wprowadzone zostaną w początki nauki tańca, w poznanie podstawowych kroków i technik tańca z różnych miejsc na świecie. To także element integracji i przystosowania do współdziałania w grupie.


Ewa Tisończyk - pedagog / animatorpedagog / animator

Ewa Tisończyk

Ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim i wychowanie przedszkolne na Akademii Ignatianum. Jest też dyplomowanym nauczycielem tańca i certyfikowanym instruktorem masażu Shantala. Wiedzę teoretyczną z zakresu wychowania zbierała na licznych kursach z zakresu zabawy, twórczości i terapii przez sztukę, np. z Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne czy metody wychowania muzycznego Carla Orffa. W Lalobie prowadzi zajęcia rozwojowe dla dzieci od 3 miesiąca roku życia do 4 lat oraz różnego rodzaju kursy, szkolenia i wykłady dla rodziców. Najważniejsze jest dla niej podczas zajęć dobro maluszka, jego rozwój, bezpieczeństwo i radość. Jest zdania, że to rodzice są ekspertami od swojego dziecka, a inni ludzie, pedagodzy, miejsca rozwoju są po to, aby wspierać rodziców, pomagać im zaufać swojej rodzicielskiej intuicji i podrzucać pomysły.

Joanna Urbańska - PEDAGOG / ANIMATORPEDAGOG / ANIMATOR

Joanna Urbańska

Studentka 5 roku Psychologii oraz absolwentka studium pedagogicznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Choreoterapeutka, animatorka dziecięca. W swojej pracy, zarówno z dziećmi, jak i młodzieżą kieruje się indywidualnym podejściem, wspieraniem rozwoju, odkrywaniem potencjału i twórczości. Uważa, że każde dziecko jest wyjątkowe, należy mu tylko stworzyć odpowiednie warunki do tego, żeby mogło się rozwinąć.

Paulina Damek - ANIMATORANIMATOR

Paulina Damek

Absolwentka Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie . Instruktor fitness basic, animator strefy dziecięcej. Ogromne zamiłowanie do dzieci spowodowało ukierunkowanie jej dalszego rozwoju. Trener dziecięcy – prowadzi zajęcia ruchowe jak i edukacyjne dla dzieci w różnym przedziale wiekowym uważa że poprzez ruch rozwijamy dużą emocjonalność i wrażliwość dziecka na bodźce zewnętrzne wpływając jednocześnie na lepszy rozwój umysłowy. Taniec to jej największa pasja, zajęcia taneczne dla dzieci są dużym wyzwaniem ale też świetną zabawą jej dominujący styl taneczny to hip hop, szkoli się w tym zakresie poprzez wszelkie warsztaty i kursy. Wielbicielka podróży oraz fotografii oprócz pracy z dziećmi to z ogromną przyjemnością pracuje na rzecz zwierząt jako wolontariuszka w schronisku dla psów i kotów.

Harmonogram zajęć dla Dzieci

Aby zapisać dziecko kliknij na wybrane zajęcia i wybierz zapisz dziecko na zajęcia lub zadzwoń 666 290 33


poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota
9:30
10:00
14:30
15:00
15:30
16:30
17:30

poniedziałek

  • Hopsasanki 45 min / 3 godz 9:30 do 12:30 Joanna UrbańskaStudentka 5 roku Psychologii oraz absolwentka studium pedagogicznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Choreoterapeutka, animatorka dziecięca. W swojej pracy, zarówno z dziećmi, jak i młodzieżą kieruje się indywidualnym podejściem, wspieraniem rozwoju, odkrywaniem potencjału i twórczości. Uważa, że każde dziecko jest wyjątkowe, należy mu tylko stworzyć odpowiednie warunki do tego, żeby mogło się rozwinąć.
    Wiek dzieci 1,5 - 4 lata
    zarezerwuj zajęcia

wtorek

  • Hopsasanki 45 min / 3 godz 9:30 do 12:30 Joanna UrbańskaStudentka 5 roku Psychologii oraz absolwentka studium pedagogicznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Choreoterapeutka, animatorka dziecięca. W swojej pracy, zarówno z dziećmi, jak i młodzieżą kieruje się indywidualnym podejściem, wspieraniem rozwoju, odkrywaniem potencjału i twórczości. Uważa, że każde dziecko jest wyjątkowe, należy mu tylko stworzyć odpowiednie warunki do tego, żeby mogło się rozwinąć.
    Wiek dzieci 1,5 - 4 lata
    zarezerwuj zajęcia
  • Hopsasanki 45 min

    Zajęcia adaptacyjne dla dzieci

    Pomagają bezstresowo i bezboleśnie rozstać się maluszkowi z rodzicem i zaadaptować się w grupie rówieśników. Wykorzystywane są w tym celu ruch, muzyka i twórcze zabawy. W trakcie zajęć dzieci będą doskonalić sferę ruchową, manualną, plastyczną, zmysłową, poznawczą. Kiedy Twój dziecko jest gotowe na takie zajęcia? Kiedy widać, że już rozumie co się do niego mówi i reaguje na to (samo nie musi mówić!) oraz gdy pojawia się w nim zainteresowanie innymi dziećmi. Hopsasanki w wersji krótkiej (45 min) są zajęciami rozwojowymi dla maluchów. Z kolei uczęszczanie na wersję dłuższej (3 godziny) świetnie przygotowuje malucha na pójście do przedszkola.

    czas 45 min | 1,5 - 4 lat

    16:30 do 17:15 Paulina DamekAbsolwentka Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie . Instruktor fitness basic, animator strefy dziecięcej. Ogromne zamiłowanie do dzieci spowodowało ukierunkowanie jej dalszego rozwoju. Trener dziecięcy - prowadzi zajęcia ruchowe jak i edukacyjne dla dzieci w różnym przedziale wiekowym uważa że poprzez ruch rozwijamy dużą emocjonalność i wrażliwość dziecka na bodźce zewnętrzne wpływając jednocześnie na lepszy rozwój umysłowy. Taniec to jej największa pasja, zajęcia taneczne dla dzieci są dużym wyzwaniem ale też świetną zabawą jej dominujący styl taneczny to hip hop, szkoli się w tym zakresie poprzez wszelkie warsztaty i kursy. Wielbicielka podróży oraz fotografii oprócz pracy z dziećmi to z ogromną przyjemnością pracuje na rzecz zwierząt jako wolontariuszka w schronisku dla psów i kotów.
    Wiek dzieci 1,5 - 4 lata
    zarezerwuj zajęcia
  • Tańce HulańceW czasie trwanie tych zajęć wykorzystane i ukierunkowane zostaną naturalne chęci i zdolności dzieci do ruszania się, skakania, tupania, klaskania, wirowania w rytm muzyki. Powoli dzieci wprowadzone zostaną w początki nauki tańca, w poznanie podstawowych kroków i technik tańca z różnych miejsc na świecie. To także element integracji i przystosowania do współdziałania w grupie.

    45 min | 2-4 lata | bez rodziców

    17:30 do 18:15 Paulina DamekAbsolwentka Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie . Instruktor fitness basic, animator strefy dziecięcej. Ogromne zamiłowanie do dzieci spowodowało ukierunkowanie jej dalszego rozwoju. Trener dziecięcy - prowadzi zajęcia ruchowe jak i edukacyjne dla dzieci w różnym przedziale wiekowym uważa że poprzez ruch rozwijamy dużą emocjonalność i wrażliwość dziecka na bodźce zewnętrzne wpływając jednocześnie na lepszy rozwój umysłowy. Taniec to jej największa pasja, zajęcia taneczne dla dzieci są dużym wyzwaniem ale też świetną zabawą jej dominujący styl taneczny to hip hop, szkoli się w tym zakresie poprzez wszelkie warsztaty i kursy. Wielbicielka podróży oraz fotografii oprócz pracy z dziećmi to z ogromną przyjemnością pracuje na rzecz zwierząt jako wolontariuszka w schronisku dla psów i kotów.
    Wiek dzieci 2-4 lata
    zarezerwuj zajęcia

środa

  • Hopsasanki 45 min / 3 godz 9:30 do 12:30 Joanna UrbańskaStudentka 5 roku Psychologii oraz absolwentka studium pedagogicznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Choreoterapeutka, animatorka dziecięca. W swojej pracy, zarówno z dziećmi, jak i młodzieżą kieruje się indywidualnym podejściem, wspieraniem rozwoju, odkrywaniem potencjału i twórczości. Uważa, że każde dziecko jest wyjątkowe, należy mu tylko stworzyć odpowiednie warunki do tego, żeby mogło się rozwinąć.
    Wiek dzieci 1,5 - 4 lata
    zarezerwuj zajęcia

czwartek

  • Hopsasanki 45 min / 3 godz 9:30 do 12:30 Ewa Tisończyk

    Ewa Kopyść

    people ewa

    Wiek dzieci 1,5 - 4 lata
    zarezerwuj zajęcia
  • SensorkiZajęcia rozwojowe dla dzieci (1-2 lata) wraz z rodzicami. Zajęcia wspomagające i stymulujące wielozmysłowe poznawanie świata przez dziecko. Na Sensorkach stymulowane będą wszystkie zmysły malucha. Będziemy po kolei oddziaływać zabawami na każdy z nich. Do zabaw stymulujących zmysły użyjemy przedmiotów dostępnych w każdym domu. 14:30 do 15:15 Ewa Tisończyk

    Ewa Kopyść

    people ewa

    Wiek dzieci 3 - 8 miesięcy
    zarezerwuj zajęcia
  • Przytulanki

    Zajęcia rozwojowe dla maluszków od 6 do 12 miesiąca życia i ich mam

    Podczas zajęć rodzice nauczą się jak bawić się z maluszkiem, który dopiero ma przed sobą (albo jest w trakcie nauki tychże) siadanie, raczkowanie, chodzenie, pierwsze słowa. Nauczą się wspomagać swoją pociechę w rozwoju poprzez zabawę. Prowadząca przybliży również etapy rozwoju maluszka, omówi problemy, które można spotkać podczas pielęgnacji i wychowania maluszka. Zajęcia są też doskonałym czasem na poznanie innych mam, wymienienie się z nimi doświadczeniem. Zajęcia mają na celu wspomaganie budowania dobrej więzi pomiędzy mamą a dzieckiem oraz pomaganie w rozwoju maluszka. Na zajęciach wykorzystywana jest metoda Zabaw Fundamentalnych.

    czas 45 minut | wiek 0,5 - 1 rok

    15:30 do 16:15 Ewa Tisończyk

    Ewa Kopyść

    people ewa

    Wiek dzieci 6 - 12 m-cy z Mamami
    zarezerwuj zajęcia
  • Wygibasy

    Zajęcia rozwojowe dla dzieci wraz z rodzicami.

    Celem zajęć jest spędzenie wspólnego czasu z dzieckiem na zabawach, które je rozwijają: wzmacniają jego ciało, doskonalą motorykę dużą i małą, stymulują rozwój wyobraźni, słownictwa oraz wspierają rozwojowi dobrej bliskości między rodzicem  a dzieckiem. Rodzice poznają też wiele zabaw, które, dzięki temu, że będą bazowały na rekwizytach znajdujących się w każdym domu, będzie mogli łatwo przenieść te zabawy na grunt domowy. Dzieci będą mogły też spokojnie wejść w świat pierwszych kontaktów z rówieśnikami i zabawy animacyjnej. Na zajęciach wykorzystujemy elementy Ruchu Rozwijającego W.Sherborne, Rytmiki E.J.Dalcroze oraz umuzykalnienia C.Orffa.

    czas 45 min | wiek 1-2 lat

    16:30 do 17:15 Ewa Tisończyk

    Ewa Kopyść

    people ewa

    Wiek dzieci 1-2 lata
    zarezerwuj zajęcia
  • Balet

    Zajęcia taneczno-ruchowe dla maluchów, które po raz pierwszy stykają się z tą formą tańca. Podczas zajęć dzieci są wprowadzane w podstawowe zagadnienia dotyczące tańca klasycznego, w charakterystykę jego ruchu. Poznają podstawowe pozycje, figury, ćwiczenia baletowe.  Lekcje te zawierają także zabawy ruchowo-taneczne, które uczą dzieci koordynacji ruchowej, pamięci ruchowej i współpracy w grupie.

    45 minut |2,5 - 4 lat | bez rodziców

    17:30 do 18:15 Paulina DamekAbsolwentka Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie . Instruktor fitness basic, animator strefy dziecięcej. Ogromne zamiłowanie do dzieci spowodowało ukierunkowanie jej dalszego rozwoju. Trener dziecięcy - prowadzi zajęcia ruchowe jak i edukacyjne dla dzieci w różnym przedziale wiekowym uważa że poprzez ruch rozwijamy dużą emocjonalność i wrażliwość dziecka na bodźce zewnętrzne wpływając jednocześnie na lepszy rozwój umysłowy. Taniec to jej największa pasja, zajęcia taneczne dla dzieci są dużym wyzwaniem ale też świetną zabawą jej dominujący styl taneczny to hip hop, szkoli się w tym zakresie poprzez wszelkie warsztaty i kursy. Wielbicielka podróży oraz fotografii oprócz pracy z dziećmi to z ogromną przyjemnością pracuje na rzecz zwierząt jako wolontariuszka w schronisku dla psów i kotów.
    Wiek dzieci 2,5-4 lata
    zarezerwuj zajęcia

piątek

sobota



Miejsce Przyjazne Maluchom

2 ostatnie edycje konkursu z rzędu.
Dziękujemy za zaufanie.

miejscepm

LaLoba Centrum Kobiet © 2015 | Projekt i wykonanie Wawrzyniec Larysz