Zajęcia fitness dla Pań 50+ i Seniorek

Po przekroczeniu 50 roku życia organizm kobiety przechodzi wiele zmian, metabolizm zwalnia, zaczynają się pojawiać dolegliwości bólowe. Aby wyglądać i czuć się dobrze ze swoim ciałem ruch jest koniecznością. Stworzyliśmy specjalny program ćwiczeń dla kobiet po pięćdziesiątce, przeznaczony także dla seniorek, zajęcia odbywają się u nas codziennie w godzinach porannych i popołudniowych.
Przedpołudniowy Program Forma 50+ jest w specjalnej niższej cenie.
Wszystkie zajęcia to autorski program przygotowany przez naszych rehabilitantów, tak aby wzmocnić mięśnie głębokie, zapobiegać bólowi kręgosłupa, pobudzić krążenie oraz wzmocnić kości. Zajęcia są różnorodne i każda osoba bez względu na schorzenia czy ograniczenia znajdzie coś dla siebie. Przed pierwszymi zajęciami proponujemy 15 minutową konsultację z rehabilitantem, który dobierze odpowiednie zajęcia dla każdej z Was.

Gimnastyka 50+

Dostępne w programie Forma 50+


55 minut
Forma50+  poniedziałek 9.00 i 19:30, środa 17:30, czwartek 9.00

Specjalny autorski program ćwiczeń łączący w sobie elementy treningu wzmacniającego, spalającego tkankę tłuszczową, a także rozciągającego. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką o średniej intensywności, która przygotowuje ciało do ćwiczeń fizycznych. Pierwsza część lekcji to zestaw ćwiczeń wykonywanych w pozycji stojącej, najczęściej z wykorzystaniem hantli, małych i dużych piłek, taśm czy stepów, druga część to ćwiczenia w pozycji leżącej na macie. Podczas treningu dotleniamy organizm, wzmacniamy i wysmuklamy sylwetkę, pracujemy nad postawą, a także relaksujemy się. Zajęcia przeznaczone są dla osób średnio aktywnych fizycznie, które już kilka miesięcy spędziły w klubie fitness lub na innej aktywności poza klubem.


Rehabilitacja
Wzmacnianie
Rozciąganie

Małgosia Leśniak - instruktor / rehabilitantinstruktor / rehabilitant

Małgosia Leśniak

Kasia Bartosiewicz - instruktor / rehabilitantinstruktor / rehabilitant

Kasia Bartosiewicz

Diana Grasza - instruktorinstruktor

Diana Grasza


Pilates rehabilitacyjny

Dostępne w programie Forma 50+


55 minut
Forma50+ środa 10.00, piątek 10.00

Zajęcia rehabilitacyjne przeznaczone są głównie dla kobiet 60 + lub osób po przebytych kontuzjach i indywidualnej rehabilitacji. Prowadzone są w bardzo spokojnym tempie, a proponowane ćwiczenia są na tyle proste, aby żadna z Was nie miała problemów z ich wykonaniem. Specjalny zestaw ćwiczeń przygotowany przez rehabilitanta ma na celu walkę z dolegliwościami dnia codziennego tj. ból kręgosłupa, stawów czy nietrzymanie moczu. To także idealna profilaktyka przed kontuzjami i pojawianiem się nowych problemów zdrowotnych. Na zajęciach wykorzystywane są różne przyrządy i metody ćwiczeń tj. np. Pilates czy trening dna miednicy.


Rehabilitacja
Wzmacnianie
Rozciąganie

Roksana Kryk - fizjoterapeutkafizjoterapeutka

Roksana Kryk


Zdrowy kręgosłup/Stretching 50+


55 minut
czwartek 17.00

Zajęcia wpływają na zwiększenie mobilności w stawach, rozciągnięcie i poprawę elastyczności mięśni, więzadeł i ścięgien. Wykonywane systematycznie poprawiają koordynację ruchową i gibkość oraz zwiększają możliwości ludzkiego ciała. Są prowadzone w spokojnym tempie – w rozgrzewce pobudzamy całe ciało do pracy, następnie wykorzystujemy elementy stretchingu dynamicznego a na koniec chwile relaksu.


Rehabilitacja
Wzmacnianie
Rozciąganie

Kamila Kretowicz - instruktorinstruktor

Kamila Kretowicz


Gimnastyka 50+ z treningiem dna miednicy

 


55 minut
czwartek 19.30

Specjalny autorski program ćwiczeń łączący w sobie elementy treningu wzmacniającego, spalającego tkankę tłuszczową, a także rozciągającego. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką o średniej intensywności, która przygotowuje ciało do ćwiczeń fizycznych. Pierwsza część lekcji to zestaw ćwiczeń wykonywanych w pozycji stojącej, najczęściej z wykorzystaniem hantli, małych i dużych piłek, taśm czy stepów, druga część to ćwiczenia w pozycji leżącej na macie. Podczas treningu dotleniamy organizm, wzmacniamy i wysmuklamy sylwetkę, pracujemy nad postawą, a także relaksujemy się. Zajęcia przeznaczone są dla osób średnio aktywnych fizycznie, które już kilka miesięcy spędziły w klubie fitness lub na innej aktywności poza klubem.

Zajęcia wzbogacone w elementy treningu dnia miednicy. To ćwiczenia, które są nauką świadomego napinania i rozluźniania mięśni krocza, w celu ich wzmocnienia i poprawy elastyczności. Wykwalifikowany trener, poprzez wizualizacje, pomoże zrozumieć pacjentce jak ćwiczyć oraz jak dbać o dno miednicy na co dzień. Trening mięśni dna miednicy jest ogromną pomocą w profilaktyce nietrzymania moczu.


Rehabilitacja
Wzmacnianie
Rozciąganie

Roksana Kryk - fizjoterapeutkafizjoterapeutka

Roksana Kryk


Pilates 50+

 


55 minut
poniedziałek 18:00

Jest to program łączący elementy metody Pilates z wiedzą z zakresu rehabilitacji. Program oparty jest na najnowszych doniesieniach z zakresu zdrowia kręgosłupa i stawów obwodowych. Szczególnie wpisuje się w potrzeby Kobiet po 50 roku życia, osób początkujących oraz posiadających problemy zdrowotne.


Rehabilitacja
Wzmacnianie
Rozciąganie

Kasia Bartosiewicz - instruktor / rehabilitantinstruktor / rehabilitant

Kasia Bartosiewicz


Harmonogram zajęć dla Kobiet 50+ i Seniorek

Aby się zapisać kliknij na wybrane zajęcia i wybierz zapisz się na zajęcia lub zadzwoń 666 290 33312 425 62 71

poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota
9:00
10:00
17:30
18:00
19:30
20:30
21:00

poniedziałek

  • Forma50+ Gimnastyka

    Forma 50+ Vital

    Mocne ciało i ekspresja ruchu. Zajęcia z wykorzystaniem obciążeń zarówno taśm, ciężarków jak i własnego ciała. Wraz z wiekiem następuje spadek masy mięśniowej, a co za tym idzie osłabienie ciała. Właśnie trening z obciążeniem jest świetnym sposobem na odwrócenie tego stanu, na zwiększenie siły i poprawę niektórych problemów zdrowotnych. Zastosowane w treningu obciążenia sprzyja zatrzymywaniu wapnia i zapobiega zrzeszotnieniu kości, wspaniale kształtuje całe ciało. Trening wzmacniający, przeznaczony dla każdego kto chce posiadać jędrne, mocne  i sprawne ciało .
    9:00 do 10:00 Kasia Bartosiewicz

    Kasia Bartosiewicz

    people kasia

    Tempo 1/2
    Sala A
    zapisz się na zajęcia
  • Pilates 50+

    Specjalny, kompleksowy system ćwiczeń dzięki któremu usprawnisz kondycję całego kręgosłupa, mobilizując go i  wzmacniając mięśnie przykręgosłupowe jak i  te głęboko położone na dnie miednicy. Unikalna forma połączenia jogi i  ćwiczeń izometrycznych, których celem jest rozciągnięcie i  wzmocnienie wszystkich mięśni ciała bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy ciała, obniżenie poziomu stresu. Ruch połączony z  rytmem wdechów i  wydechów, wykonywany przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Skuteczny sposób na smukłą sylwetkę. Ponadto jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i  jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i  męki. Fizjoterapeuci i  osteolodzy określają tę metodę jako jedną z  najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Zajęcia dla każdego, bez wglądu na wiek i  zaawansowanie. Ta forma ruchu jest bardzo bezpieczną formą polecaną także osobom po kontuzjach.

    18:00 do 19:00 Kasia Bartosiewicz

    Kasia Bartosiewicz

    people kasia

    Tempo 1
    Sala A
    zapisz się na zajęcia
  • Gimnastyka 50+ 19:30 do 20:30 Kasia Bartosiewicz

    Kasia Bartosiewicz

    people kasia

    Tempo 1/2
    Sala B
    zapisz się na zajęcia

wtorek

środa

  • Forma 50+Gimnastyka rehabilitacyjna 9:00 do 10:00 Roksana KrykAbsolwentka AWF w Krakowie i Policealnej szkoły Masażu na ulicy Królewskiej. Jej pasją jest praca z kobietami, szczególnie fizjoterapia kobiet w ciąży, uro-ginekologia i trening dna miednicy. Stara się stale poszerzać swoją wiedzę poprzez kursy i szkolenia z zakresu jej zawodu. Jej celem  jest zarażanie ludzi pasją i optymizmem. Ważna jest dla niej również pozytywna atmosfera na ćwiczeniach, jednak szczególną wagę przywiązuje do jakości zajęć i prowadzenia ich na najwyższym poziomie.
    Tempo 1
    Sala A
    zapisz się na zajęcia
  • Gimnastyka 50+ 17:30 do 18:30 Diana Grasza
    Tempo 1/2
    Sala B
    zapisz się na zajęcia

czwartek

  • Forma50+ Gimnastyka

    Forma 50+ Vital

    Mocne ciało i ekspresja ruchu. Zajęcia z wykorzystaniem obciążeń zarówno taśm, ciężarków jak i własnego ciała. Wraz z wiekiem następuje spadek masy mięśniowej, a co za tym idzie osłabienie ciała. Właśnie trening z obciążeniem jest świetnym sposobem na odwrócenie tego stanu, na zwiększenie siły i poprawę niektórych problemów zdrowotnych. Zastosowane w treningu obciążenia sprzyja zatrzymywaniu wapnia i zapobiega zrzeszotnieniu kości, wspaniale kształtuje całe ciało. Trening wzmacniający, przeznaczony dla każdego kto chce posiadać jędrne, mocne  i sprawne ciało .
    9:00 do 10:00 Małgosia Leśniak

    Małgosia Leśniak

    people malgosia

    Tempo 1/2
    Sala A
    zapisz się na zajęcia
  • Gimnastyka 50+ z treningiem dna miednicy 19:30 do 20:30 Dominika LalikFizjoterapeutka, instruktor fitness oraz nauczyciel metody Pilates, obecnie studentka IV roku Fizjoterapii na krakowskim AWF-ie. Uczestniczka wielu kursów i szkoleń z zakresu fitness, a także metody Pilates. Obecnie, jest w trakcie kursu instruktora treningu personalnego. Zdrowy i aktywny styl życia towarzyszy jej od najmłodszych lat, a zwłaszcza taniec, który odegrał w jej życiu wielką rolę. Podczas zajęć zwraca szczególna uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń, które łączy w kompleksowy i zdrowy trening. Przyznaje, że praca instruktora sprawia dużo radości, szczególnie kiedy widzi efekty ćwiczeń u klientów.
    Tempo 1/2
    Sala B
    zapisz się na zajęcia
  • Pilates z treningiem dna miednicy 20:30 do 21:30 Dominika LalikFizjoterapeutka, instruktor fitness oraz nauczyciel metody Pilates, obecnie studentka IV roku Fizjoterapii na krakowskim AWF-ie. Uczestniczka wielu kursów i szkoleń z zakresu fitness, a także metody Pilates. Obecnie, jest w trakcie kursu instruktora treningu personalnego. Zdrowy i aktywny styl życia towarzyszy jej od najmłodszych lat, a zwłaszcza taniec, który odegrał w jej życiu wielką rolę. Podczas zajęć zwraca szczególna uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń, które łączy w kompleksowy i zdrowy trening. Przyznaje, że praca instruktora sprawia dużo radości, szczególnie kiedy widzi efekty ćwiczeń u klientów.
    Tempo 1
    Sala B
    zapisz się na zajęcia

piątek

  • Forma50+ Pilates Rehabilitacyjny + trening mięśni dna miednicy 10:00 do 11:00 Dominika LalikFizjoterapeutka, instruktor fitness oraz nauczyciel metody Pilates, obecnie studentka IV roku Fizjoterapii na krakowskim AWF-ie. Uczestniczka wielu kursów i szkoleń z zakresu fitness, a także metody Pilates. Obecnie, jest w trakcie kursu instruktora treningu personalnego. Zdrowy i aktywny styl życia towarzyszy jej od najmłodszych lat, a zwłaszcza taniec, który odegrał w jej życiu wielką rolę. Podczas zajęć zwraca szczególna uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń, które łączy w kompleksowy i zdrowy trening. Przyznaje, że praca instruktora sprawia dużo radości, szczególnie kiedy widzi efekty ćwiczeń u klientów.
    Tempo 1
    Sala A
    zapisz się na zajęcia

LaLoba Centrum Kobiet © 2015 | Projekt i wykonanie Wawrzyniec Larysz